Dla spełnienia wymagań naszych klientów piekarni „EMARK” w Starej Wsi cały swój wysiłek poświęca na stałą i ciągłą poprawę jakości swoich produktów.
Najważniejszym celem piekarni „EMARK” jest zapewnienie bezpieczeństwa zdrowotnego oraz wysokiej jakości produktów wytwarzanych w firmie ku zadowoleniu klientów i satysfakcji firmy.
Dążymy do tego opierając nasza działalność na:
zasadach dobrej praktyki produkcyjnej ,
przepisach prawa,
surowcach zakupywanych tylko ze znanych i sprawdzonych źródeł,
unikaniu i zapobieganiu powstawania błędów we wszystkich sferach naszego działania
zaangażowaniu wszystkich pracowników naszej firmy zgodnie z odpowiedzialnością i uprawnieniami określonymi w dokumentacji Systemu,
wdrożeniu zintegrowanego systemu zarządzania jakością ISO 9001 i HACCP i jego ciągłemu doskonaleniu
systematyczne szkolenie i podnoszenie kwalifikacji wszystkich pracowników
Dla realizacji wytyczonych celów firma opracowała i wdrożyła zintegrowany system jakości oparty na analizie zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP zgodny z normą DS 3027 :E 2002 oraz systemie zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001:2000.
Zakreślony cel osiągniemy poprzez ciągłe doskonalenie systemu oraz wszechstronne zaangażowanie naszych pracowników na wszystkich szczeblach organizacyjnych piekarni „EMARK” w Starej Wsi.
Pracownicy piekarni znają politykę jakości Przedsiębiorstwa, są przeszkoleni w zakresie zintegrowanego sytemu zarządzania jakością i są włączeni we wszelkie działania związane z wdrażaniem, doskonaleniem i utrzymaniem zintegrowanego systemu zarządzania jakością.
Polityka jakości
Dla spełnienia wymagań naszych klientów piekarni „EMARK” w Starej Wsi cały swój wysiłek poświęca na stałą i ciągłą poprawę jakości swoich produktów.
Najważniejszym celem piekarni „EMARK” jest zapewnienie bezpieczeństwa zdrowotnego oraz wysokiej jakości produktów wytwarzanych w firmie ku zadowoleniu klientów i satysfakcji firmy.
Dążymy do tego opierając nasza działalność na:
Dla realizacji wytyczonych celów firma opracowała i wdrożyła zintegrowany system jakości oparty na analizie zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP zgodny z normą DS 3027 :E 2002 oraz systemie zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001:2000.
Zakreślony cel osiągniemy poprzez ciągłe doskonalenie systemu oraz wszechstronne zaangażowanie naszych pracowników na wszystkich szczeblach organizacyjnych piekarni „EMARK” w Starej Wsi.
Pracownicy piekarni znają politykę jakości Przedsiębiorstwa, są przeszkoleni w zakresie zintegrowanego sytemu zarządzania jakością i są włączeni we wszelkie działania związane z wdrażaniem, doskonaleniem i utrzymaniem zintegrowanego systemu zarządzania jakością.